ikganaaramerika.reismee.nl

Dag 10 - NEW YORK CITY 02 Maart - Maandag

Het blijkt een dame vol met verhalen en talenten. Tijdens het afwassen begon ze te zingen op haar roze pantoffels. Ik wist niet wat ik hoorde. I"m on YouTube sweetie, you should look me up.( http://youtu.be/jZsU8TDjyA0 ) Naast zingen goocheld ze ook ook met nummers. Samen met Nicholas een lokaale bouwvakker die ook inmiddels was aangeschoven hebben we twee uur onze namen uitgeplozen mbv een of ander numeriek systeem. Bleek dat alle drie onze moeders " ida" heette!

Reacties

Reacties

Martin

Wat een leuk verhaal, Charlottia Gilbert, dat is dus deze dame die zingt. Klinkt heel goed via YouTube. Heel grappig die berekening. En weer een heel mooi reis verslag, nu op naar Washington. Fijne reis.

Martin

http://www.telegraaf.nl/reiskrant/bestemming/verenigde-staten/new-york/new-york/23754660/__Top_10_Beste_winkelsteden_ter_wereld__.html

Vera

Chelsea is inderdaad een aanrader. Leukste buurt naar mijn mening :)

Joop

Een dame op roze pantoffeltjes, een lokale bouwvakker, een wereldverkenster uit holland, mooi combinatie. Ik was lekker samen gaan zingen als ik jullie was. Was dit in de YMCA? Misschien was er wel spontaan een village people 2 ontstaan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!